poniedziałek, 4 listopada 2013

Biegaj jesienią: Nie marznij

No właśnie-zaczęła się jesień. To niewątpliwe. Chcesz biegać, ale nie na bieżni. Więc zakup sobie ciuchy i biegaj. Oto, co powinieneś mieć.




Magdalena Różdżka jako Alicja w serialu "Lekarze"

Od czego zacząć?

Od rzeczy małych

-skarpety-powinny być ciepłe, sportowe, bo mają funkcję odprowadzania wilgoci,no i oczywiście bezuciskowe

-rękawiczki-są takie specjalne dla biegaczy. Ceny? Oczywiście zależne od marki.


-czapka- z czasem będzie nam potrzebna. Można oczywiście wybrać opaskę, która będzie zakrywać uszy.


-chroń szyję-szalik? ja do zakrycia szyi używam no nie wiem jak to nazwać tubę


Ta tuba ma trzy rozwiązania-dzięki ściągaczowi-może być czapką, opaską lub szalem.

Reszta to rzeczy duże-bluza od wyboru do koloru


Pod bluzą to zależy jak Wam zimno-bluzka t-shirt, bluzka z długim rękawem albo... ale o tym za chwilę.

Legginsy-ja swoje kupiłam w Decathlonie i muszę przyznać, że się sprawują.



Jeżeli jest jeszcze zimniej warto zaopatrzyć się w kurtkę.

A co z bielizną termiczną? Już w sobotę Lidl będzie miał taką w ofercie


Myślę,że warto w coś takiego się zaopatrzyć. Planuję jeszcze parę wpisów z cyklu Biegaj jesienią.Jak Wasze bieganie?


7 komentarzy:

  1. Warto dodać, że w okresie jesienno/zimowym należy unikać bawełny - bawełna wchłania pot do środka, przez co biegasz po prostu w mokrej koszulce! Dobrze jest zainwestować w najtańszą koszulkę termoaktywną :)
    A wszystko to wiem, dlatego że oczywiście biegałam w bawełnianej koszulce i wylądowałam pod kocem z gorączką do towarzystwa :/ Zainspirowało mnie to do poszukiwań informacji o odpowiednim stroju na ten okres. Przy okazji powstał też o tym post na naszym blogu :) Zapraszamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze,że o tym piszesz-warto wybrać dobrej jakości materiały specjalnie do biegania.

      Usuń
  2. kurde, Lidla naprawdę coraz częściej wychodzi na przeciw wszelkim sportom:D dobrze! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie ktoś promujący bieganie w terenie. Pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się taka profesjonalna garderoba do biegania, świetnej jakości. Na razie radzę sobie tak pół profesjonalnie i z raczej tańszymi zamiennikami. Dzisiaj zamówiłam bieliznę termiczną z Decathlonu i nie mogę się doczekać, bo z powodu jej braku zawiesiłam bieganie.

    OdpowiedzUsuń