piątek, 31 stycznia 2014

Konkurs slank.pl

Witajcie!
 Dziś o pewnym portalu i pierwszym konkursie na mym blogu.Zapraszam też do polubienia mnie na instagramie


Slank.pl to portal, gdzie znajdziecie motywacje, możecie monitorować swoje postępy, znajdziecie trochę filmów video z ćwiczeniami. Poza tym jest tam super miejsce-dział społeczeństwo. Co mi się najbardziej podoba w tym portalu?



-dział talerz-możemy tu dodać jak przy innych tego typu swoje składniki, które jedliśmy i policzyć ile kalorii na dzień zjedliśmy. Ale-te składniki w formie rysunkowej pojawiają się na talerzu. Z czasem będziemy mieli wykres posiłków. Super!

-dział postępy-można wpisać swoje rozmiary i wagę. Jak się zmienią będą wykresy. Mnie to bardzo motywuje, bo widzę naocznie,że ciało się zmienia.

-dział społeczeństwo i dyskusje-miło poznać innych, którzy chcą odmienić swoje życie, patrząc na ich postępy  można się zmotywować.Może inni będą Cię dopingować?

-zakłady -nie dość,że można się z kimś innym założyć to jeszcze motywuje ;)




-video-dużo treningów z kobietami i mężczyznami

i coś, co jest dodane tylko wtedy, gdy macie kartę klubową

-misje trwają 30 dni i są np. zmień siebie i swoje ciało, pokochaj bieganie lub siódme poty dla pięknej sylwetki. Wybierasz i codziennie masz nowe filmiki, a także rady. Warto!

A TERAZ UWAGA UWAGA WIEKOPOMNA CHWILA PIERWSZY KONKURS NA MYM BLOGU
Mam do rozdania dwie karty klubowe na Slank.pl. Jeśli chcesz jedną z nich wygrać mam trzy warunki:


1. Polub mój fanpage.

2. Zacznij obserwować mój blog.

3. Napisz krótko w kilku zdaniach dlaczego chcesz zdobyć roczną kartę na slank.pl

napisz do mnie e-mail mary.emily90@gmail.com i wpisz tam:

polubiłam(łem) fanpage jako..., obserwuję Twój blog jako... i odpowiedź na pytanie.

Na zgłoszenia czekam do 7 lutego (piątek) włącznie. W weekend napiszę, kto zwyciężył. Zachęcam do konkursu. 

1 komentarz:

  1. fajny portal i super, że pojawia się ich coraz więcej!! jednak ja już dawno wybrałam myfitnesspal, uwielbiam aplikację na telefon chyba ze względu na wygodę, mogę sobie skanować kody bezpośrednio z iphone:)

    OdpowiedzUsuń