poniedziałek, 6 stycznia 2014

Jak poradzić sobie z postanowieniami?

Zaczął się Nowy Rok -to czas podsumowań i postanowień. Ja cieszę się,że nastał Nowy Rok, bo ten ubiegły naprawdę obfitował w przykre dla mnie zdarzenia i wszystko szło jak krew z nosa. Dopiero gdzieś w październiku powoli wyszło na prostą-zamieszkałam w końcu z moim TŻ, dostałam nową lodówkę i zmywarkę, a Mikołaj sprezentował mi blender i robot kuchenny, do tego po roku znalazłam pracę.Więc wierzę,że Nowy Rok będzie dużo lepszy dla mnie. Ale i dla Was, bo z całego serca Wam tego życzę.

Powiedzmy,że Ty (czytelniku, czytelniczko) jesteś w grupie, która jest konsekwentna i zdeterminowana i chcesz w roku 2014 przejść na zdrową stronę życia. Ale jak to zrobić?




Kilka porad:

  1. Nie rzucaj się od razu na głęboką wodę. Nie od razu Rzym zbudowano ;)
  2. Jeżeli chcesz przejść na zdrową dietę, która będzie na całe życie a nie na dwa miesiące przeczytaj mój post klik. Zacznij od picia wody i stopniowo wyrzuć z diety Cole, słodzone napoje oraz soki z kartonów. Nie ma nic lepszego niż własny sok,ale o tym za chwilę.
  3. Z ćwiczeniami też spokojnie. Zacznij od najniższego poziomu tych, które są dostępne w Twoim klubie fitness i idź wyżej. To samo jeśli ćwiczysz w domu.
  4. Jeżeli chcesz zacząć biegać to również zacznij od marszy, potem przejdź do metody marszobiegów (Galloway'a) i stopniowo wydłużaj czas biegu.
  5. Ułóż sobie plan-ćwiczeń, posiłków( a w związku z tym i zakupów). I pamiętaj nie idź na zakupy głodna.
Wiele dyskontów i hipermarketów wychodzi naprzeciw. 



  • od jutra 7 stycznia-ubrania. Można kupić bluzki, spodnie (naprawdę polecam), buty (mam jedną parę do biegania i jak na razie się sprawuje), a także bieliznę sportową
  • również od jutra sprzęty do ćwiczeń-maty, skakanki, piłki, kij do aerobiku i wiele innych
  • a od czwartku 9 stycznia oferta Warzywa, owoce i witaminy. I tu wracamy do świeżych soków. W Lidku wyciskarka do cytrusów za 33 (w Realu za 39 zł). Myślę,że pieniądze niewielkie a warto. Tym bardziej,że w Biedronce od jutra pomarańcze za 2,99 zł (do takich soków można używać również granaty, grejpfrutów, a także mango).
Pełną ofertę znajdziecie tutaj gazetka. Myślę,że zakupię biustonosz sportowy i spodnie.

Od 3 stycznia również w Realu oferta sportowa-buty, koszulki, spodenki, torby.Ale,co mnie zainteresowało to mata. Tu znajdziecie gazetkę klik. Oferta jest na stronie 22.
Myślę,że za jakiś czas znajdziecie ofertę sportową w Biedronce, ale będę trzymała rękę na pulsie i Was poinformuje. A jutro na blogu coś nowego:) Coś Was zainteresowało w Lidlu?

2 komentarze:

  1. Ja bym dodała jeszcze radę "daj sobie czas", co wiąże się ściśle z Twoim punktem pierwszym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najsmutniejsze jest to, ze wiekszosc ludzi po miesiacu i tak sie podda bo to sezonowcy, ktorzy nie potrafia sie zmotywowac dlatego ze nie sprawia im to przyjemnosci :( ale mam nadzieje ze chociaz garsta z nich za sprawa takich postow sie nie podda :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń