niedziela, 9 lutego 2014

Chyba zbankrutuję, czyli sportowe oferty dyskontów

Zawsze oglądam różne gazetki dyskontów. Szukam promocji. I teraz uwaga. Tego samego dnia, czyli 17 lutego sportowa oferta będzie i w Lidlu i w Biedronce. 


To może najpierw oferta Biedronki (nie wstawiłam wszystkiego, wrzuciłam najciekawsze)



Kijki nordic walking w całkiem zacnej cenie, ale nie wiem jaka jest jakość

Mam tą skakankę więc polecam, bo jest z licznikiem. Zastanawiam się nad tą obręczą, bo można robić ćwiczenia takie jak



Mogą być fajne ręczniki.

No właśnie. Zastanawiam się nad parowarem. A już na pewno zaopatrzę się w pojemnik na sałatkę (na forach dziewczyny piszą,że jest porządny)

Oprócz tego wiele innych rzeczy fit (płyty Ewy Chodakowskiej za 24, 99 i 34, 99 od 20 lutego), które znajdziecie pod tym linkiem klik.

Również tego dnia Lidl wychodzi na przeciw z akcją "Żyj aktywnie".


Na pewno polecam koszulki i spodnie z Lidla. Mam parę koszulek i dwie pary spodni i jestem zadowolona. 


Polecam również buty. Mimo wyglądu są porządne. Ja swoje czarno-różowe kupiłam latem i biegam. 


Mam chrapkę na tą bluzę :)

A także na kettlebell, bo zmieniłam trening na pupę.

Całość lidlowskiej oferty znajdziecie pod tym linkiem klik.

Coś Was zainteresowało?


11 komentarzy:

  1. w sumie jest wiele ciekawych pozycji :) ja będę polowała w biedronce na ręcznik i pojemniki, a w lidlu na bluzę, stanik i może spodnie? Zobaczymy co zostanie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje mi się, że kettle trochę za lekki, a na bluzą też się zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest kilka pozycji, na które chyba zapoluję :-) Nie dobrze, że to widzę, bo mam tak jak Ty jestem maniaczką jeśli chodzi o ciuszki i sprzęt sportowy :) W takim razie muszę się trochę przed 17 oszczędzać finansowo.
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja widziałam te oferty i coś mi się wydaje że mój portfel nie wyrobi:D

    W Biedronce również chciałam zapolować na parowar i te pojemniczki (fajne mogą okazać się na płynne dania) a do tego piłkę.

    W Lidlu też kilka opcji widziałam ale muszę dokładniej przejrzeć ich ofertę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój portfel również nie wyrobi :) Te promocję tak kuszą :)

      Usuń
  5. no nie! znowu jakieś fantastyczne sportowe oferty! mój portfel chyba nie wytrzyma napięcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogli poczekać na marzec? W lutym mój portfel i tak świeci pustkami ;<

    OdpowiedzUsuń
  7. Poluję na buty w Lidlu już od dłuższego czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się, że nawet dyskonty spożywcze zaczęły włączać do swojej oferty produkty FIT!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W biedronce hantle a w lidlu kettlebell :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile tych rzeczy do fitnessu :) ja kupiłam kiedyś koszulkę sportową z Lidla i powiem,ze naprawdę jest bardzo dobra ,mimo intensywnych ćwiczeń niczym nie ustępuje pod względem jakości niż te wszystkie markowe ciuchy PLUS taki,ze cena jest kilkakrotnie niższa;)

    obserwujemy ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń