środa, 4 czerwca 2014

100 post: Moje inspiracje

Chodzę na siłownię. Nie, nie siłownię rozumianą-orbitrek, rowerek, bieżnia. Bieżni nie lubię-wolę biegać na powietrzu. Owszem korzystam z orbitreka. Chodzę na siłownię, gdzie korzystam z maszyn, ale i wolnych ciężarów. Aktualnie robię split (jeśli chcecie wiecie jak wygląda mój trening piszcie). I w związku z tym szukam inspiracji. Oto i one-nie kobiety z jakiś zdjęć.Kobiety z krwi i kości, często fittnesski (czyli biorące udział w zawodach).






Kolejność przypadkowa

Nasze własne podwórko:


  1. Natalia Gacka-mistrzyni świata w kategorii fitness open. Poza tym od jakiegoś czasu można zobaczyć jej filmiki, które cieszą się popularnością

znajdziecie ją także na platformie odchudzanie bez kitów klik oraz filmy na youtubie: klik

Po prostu motywuje a ćwiczenia są bardzo fajne.


2. Sylwia Nawrat
może mało znana, ale znalazłam jej facebooka i nie mogę się oderwać.Jest tam trochę motywacji, trochę ćwiczeń. Super-wiem,że jej mąż też ćwiczy. Więc to fit couple.Sama jest trenerem personalnym i modelką.



3. Karolina Kołodziej
Super fitnesska-bierze udział w zawodach i to z sukcesami, uśmiechnięta inspiruje,pokazuje ćwiczenia, treningi i trochę przepisów. Kobieta, która nie boi się,że "strasznie jej urosną mięśnie". To mit-zobaczcie na nią.

blog:klik  fb:klik  instagram:klik 



4. Magdalena Domagała
bardzo młoda, bo 18-letnia dziewczyna(haha dla mnie młoda,bo ja 10 lat starsza;). Ale...inspiruje-chodzi na siłownię, ma fajne przepisy na blogu, i filmuje swoje ćwiczenia. Mnie zmotywowała

blog: klik  fb:klik instagram:klik



5.Magdalena  "Maggie"
 znana mi osobiście. Super sympatyczna. Motywuje własną siłownią w domu, przepisami, ćwiczeniami i treningami. Na jej blogu znajdziecie gify ćwiczeń z jej treningu siłowego. 

blog: klik fb:klik instagram:klik


Oczywiście siłowo ćwiczących dziewczyn jest więcej, ale wybrałam moją twardą piątkę. Kiedyś były dwa blogi, które strasznie lubiłam.Niestety autorki przestały je prowadzić. Był to blog Fitnesslandi oraz Klaudia Pakuje. Następnym razem pokażę trochę inspiracji zagranicznych.





7 komentarzy:

  1. Znaleźć się w top 5 inspiracji - bezcenne. Nigdy bym się tego nie spodziewała. Dziękuję Ci, Kochana, raz jeszcze! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne przedstawienie postaci :) kazdy z nas szuka inspiracji gdzie indziej. dla mnie to ja jestem swoja wlasna... no i grino ludzi z ktorymi prowadze zajecia :) pozytywna energia sie mnozy jesli sie ja dzieli i to najwazniejsze ;)

    u mnie dzis 12 sposobow na minimalne zmiany aby zmienic zycie na lepsze i zdrowsze:) buzia

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak,tak,zgadzam się. Wszystkie Panie są mi znane (oprócz Sylwi Nawrat) i również są dla mnie inspiracją:)

    A Maggie mówiłam to nie raz,świetna dziewczyna i wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, jak mi miło!!! Strasznie się ciesze, ze moja osoba znalazła się wśród tak zaszczytnego grona!!
    Jeszcze raz dziękuję!
    Swoją drogą- ja również podziwiam resztę kobiet, które tutaj wypisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam wszystkich, będę śledzić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam wszystkich ale każdy blog odwiedze ;3 http://agatabloginlovewithdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń