środa, 17 lipca 2013

Rowerowy niezbędnik

Wydawałoby się,że masz rower-wsiadasz i jedziesz. Nic bardziej mylnego-są pewne rzeczy, które zgodnie z Prawem o Ruchu Drogowym powinieneś posiadać.Warto o tym pamiętać. Inne to rzeczy, które moim zdaniem są przydatne i warto je mieć.





Rzeczy obowiązkowe:

oświetlenie roweru- Z przodu co najmniej jedno światło pozycyjne barwy białej lub żółtej selektywnej. Z tyłu co najmniej jedno światło pozycyjne barwy czerwonej oraz co najmniej jedno światło odblaskowe barwy czerwonej o kształcie innym niż trójkąt.


co najmniej jeden działający hamulec

dzwonek o nieprzeraźliwym dźwięku-ja swój kupiłam w Decathlonie

Inne warte zainwestowania rzeczy

bidon-nieważne czy długie czy krótkie wyprawy-sportowiec musi pamiętać o nawodnieni. Mamy do wyboru różne kolory i różne pojemności.

nakładka żelowa na siodełko-oj pomaga. Jeżeli nie chcemy nakładki to możemy kupić spodenki rowerowe z taką wkładką. 


rękawiczki-każda kobieta chce dbać o dłonie, a one chronią przed wstrząsami. 


błotniki rowerowe-ważna rzecz, szczególnie, gdy zastanie nas deszcz lub będą już kałuże

a jak w ogóle chcemy być trendy możemy zakupić koszyk wiklinowy lub metalowy.Ceny? Już od 50 zł możemy taki dostać.



To taki rowerowy, moim zdaniem, niezbędnik. Póki ciepłe dni -jeśli możemy dojeżdżajmy rowerem, gdzie się da. Jeździcie rowerem do pracy?

Zachęcam Was do polubienia mojego fanpage klik

10 komentarzy:

  1. nie mam bidonu, nakładki ani błotników, mój niezbędnik to dętka, bagażnik i zapięcie do roweru:) więc jak widać każdy potrzebuje czegoś innego, ale fajnie,że wspomniałaś o obowiązkowym oświetleniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne,że każdy potrzebuje czegoś innego,ale jak napisałam to są tylko moje propozycje:)

      Usuń
  2. Ja za 40 zł kupiłam metalowy. Wiklinowe zaczynały się od 100 zł :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiklinowy widziałam na allegro widziałam za 50 zł i się zastanawiam.

      Usuń
    2. Ja kupiłam porządny wiklinowy na klik za 62 zł

      Usuń
  3. taak to prawda:) Ja uwielbiam rower:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja metalowy kupiłam za 20 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od siebie zachęcam do artykułu o prawidłowym rozciąganiu po jeździe na rowerze. http://www.albertkosmider.pl/2012/08/stretching-rowerzysty.html

    Pozdrawiam
    Trener osobisty
    Albert

    OdpowiedzUsuń
  6. kupić muszę taki dzwonek ;D

    OdpowiedzUsuń