niedziela, 28 lipca 2013

Moja motywacja

Przepraszam, że trochę Was zaniedbałam,ale się tyle działo. Byliśmy nad morzem, mój TŻ wyrabiał paszport i różne inne sprawy były. Dlatego dziś dwa posty. Najpierw moja motywacja. Wiem,że kobiety uwielbiają motywacje innych kobiet przed i po.Ale jakoś tak się stało, że dla mnie motywacją są też osoby, które po prostu zmieniły swoje życie i zaczęły ćwiczyć. Pierwsza motywacja to ponad 100-letni biegacz, o którym pisałam tutaj klik. Dziś o facecie z telewizji, który nagle zaczął ćwiczyć i uczestniczyć w triathlonach. Dziś jest nie tylko uczestnikiem,ale prowadzi dwie strony pełne motywacji i porad.


A mowa o Łukaszu Grassie, który pracował w TVN. Niektórym z Was jest znany jako autor książki "Trzy mądre małpy".


Wróćmy jednak do przeszłości. Jest rok 2007, pan Grass pracuje w TVN24. Nie wygląda tak jak teraz-waży 103 kilogramy. Pewnego dnia zamiast z windy wysiąść na piętrze swojej redakcji wysiada na piętrze z siłownią. I coś w nim pęka. Zaczyna ćwiczyć. I pewnego dnia zapisuje się na triathlon. Zaczyna trenować intensywnie i w 2010 roku odchodzi z TVN. Przechodzi do radia TOK FM.Ale mimo tej zmiany triathlon staje się też sposobem na życie. W 2012 wydaje książkę o swych zmianach w życiu, a przede wszystkim o triathlonie. Dziś prowadzi w TVP Polonia program "Polacy tu i tam". Ale poza tym jest redaktorem strony akademiatriathlonu. Poza tym prowadzi stronę maratoninspiracji. Zachęcam do zajrzenia na obie strony. 


Facet-motywacja. Zmienia swoje życie-dziś nie ma nadwagi, non stop ćwiczy i zachęca innych do triathlonu. Co więcej nie ma żalu do swoich dawnych kilogramów, bo uważa,że one były po coś. Naprawdę dawka motywacji i siły, że warto coś zmienić  i być aktywnym. 

1 komentarz:

  1. To bardzo ciekawe, kojarzę tę twarz, z chęcią poczytam podlinkowane strony :)

    OdpowiedzUsuń