piątek, 5 lipca 2013

Wyzwania i pomysły na lipiec

Z początkiem lipca konsekwentnie wpisuje w kalendarz swoje aktywności. Narzuciłam sobie reżim i ćwiczę 6 Weidera. Dodatkowo wyzwanie przysiady, teraz doszło wyzwanie nożyc. Ale wszystko po kolei.




Wyzwania na lipiec:

1. Szóstka Weidera-chcę ją skończyć i zobaczyć jakie efekty. Na pewno opiszę je na blogu. Więcej o tym tutaj.

2. Wyzwanie squats-wszystko według rozpiski tutaj. Dziś dzień 5.


3. Dziś doszło wyzwanie nożyce i dwa tygodnie z Mel B, którą uwielbiam



4. Jak najwięcej ćwiczyć na świeżym powietrzu-rower, bieganie, rolki, joga na trawie :)


5. Kosmetyka-bańki chińskie i maska na uda

Na razie idzie-mam nadzieję,że starczy motywacji

Pomysły na lipiec:
1.Bieg z rana + zdjęcia- chcę uwiecznić wschód słońca i pokazać Wam moje biegowe okolice:)



2.Jedzenie jak najwięcej owoców i robienie z nich deserów-nie mówię o strasznie słodkich, ale w tym roku chcę robić syropy, ciasta z owocami (niestety, zabrakło w tym roku mojej kochanej Babci, która robiła super ciasta z owocami i knedle), crumble. Wolę robić sama ciasta, a także przekąski na spotkania ze znajomymi niż jeść coś z mnóstwem chemii.A poza tym robienie i pieczenie sprawia mi radość. No i picie koktajli z owoców. 


O korzystnych właściwościach owoców pisałam tutaj i tutaj.

3. Szukanie rowerowych tras w okolicy.

4. Zrobić jak najwięcej dżemów i konfitur.Już zaczęłam:)

Na razie tyle-a jak Wasze plany? Podejmujecie jakieś wyzwania?

7 komentarzy:

  1. Teraz tyko mogę życzyć spełnienia wszystkich założeń!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, trzymam kciuki :) Bardzo pozytywny post :D

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki :) bardzo fajne plany:) ja powoli wracam do normalnej formy po przerwie spowodowanej małym wypadkiem:) zdrowie już jako-tako, motywacja jest, lato jest, niczego więcej mi nie potrzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super plany :) Ja też mam trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ambitny plan, życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przylaczasz sie do 5 edycji maratonu treningowego blogerek z fitwithme? :)
    szczegoly tu

    http://www.mokah-blog.blogspot.com/2013/07/5-maraton-treningowy-blogerek-zamien.html

    pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem! Trzymam kciuki i życzę powodzenia!!! :)

    OdpowiedzUsuń