wtorek, 18 czerwca 2013

Urodzinowo :)

Tak, tak to właśnie dziś są moje urodziny. Gdzieś kiedyś widziałam na blogu tyle, ile lat-tyle punktów-za które jestem wdzięczna i cieszę się.Miało być 27, ale mam 15 :)No to zaczynamy...





1.Rodzina-tak się złożyło, że w tym roku od maja mam na świecie tylko mamę. Niestety, tata i dziadkowie odeszli. Cieszę się i dziękuję, ze ich miałam. Od każdego z nich czegoś się nauczyłam. Dziś jeszcze bardziej jestem zżyta z mamą i bardzo ją kocham.

2. Miałam cudowne dzieciństwo-pełne uśmiechu, zabaw, miłości i ilekroć jest mi źle myślę sobie o tych czasach, kiedy byli wszyscy. 

3.- cieszę się ,że go mam. Wiele nas ze sobą łączy, wiele przeszliśmy. Cieszę się, ze jest w trudnych chwilach, a i w wesołych. Jest wspaniały i go bardzo kocham.

4. Bieganie-cieszę się, że odkryłam radość biegania. Bieganie pomogło mi się uporać ze stresem, z ciężkimi chwilami, dało mi odpoczynek, wysiłek, pozwoliło mi odkryć radość z natury. Kiedy biegnę jestem wolna-jest bieganie, muzyka i ja. A czytanie o biegaczach inspiruje.

5.Cieszę się, że nigdy niczego nie złamałam i nie miałam żadnej operacji.

6.Wdzięczna jestem losowi, że mogłam trochę pozwiedzać świata-Hiszpanię, Tunezję i Egipt. To pozwala mi poznać inną kulturę i kuchnię i mogłam dużo się nauczyć w tamtych krajach.

7. Cieszę się , że zdrowo się odżywiam. Dzięki temu czuję się lepiej fizycznie i psychicznie. Mam więcej siły, lepszą skórę, włosy, paznokcie. 

8. Dziękuję za każdy dzień przeżyty w zdrowiu. Uwierzcie mi to bardzo ważne.



9. Cieszę się, że skończyłam studia. Mimo wszystko czasami warto mieć wykształcenie, a i podczas pisania pracy magisterskiej sporo się nauczyłam ( pisałam o terroryzmie obecnym w mediach).

10. Jestem wdzięczna, że mam co jeść, gdzie spać, że mam ciepło w domu, kiedy potrzeba.

11. Cieszę się , że mam znajomych, którzy są przy mnie obecni słowem i nie tylko.

12. Cieszę się, że dowiedziałam się o Jeffie Gallowayu-fantastyczne książki dotyczące biegania. Sporo wiadomości i porad.

13. Cieszę się z aktywności fizycznej. Odkrywam co chwilę coś nowego i uwielbiam tą szczególną radość po zakończeniu.

14. Coraz bardziej się staram cieszyć z życia, z każdej chwili, ze wszystkiego co jest. Ciesze się z lata,owoców, słońca. Staram się nosić bardziej kolorowo.



15. Cieszę się, że powstał ten blog.Dziękuję za każdy komentarz, za każde polubienie facebooka, za każde słowo.Cieszę się, że poznałam też Maggie z bloga http://ilovehowitfeels.blogspot.com/



Mama naprawdę się postarała :) Jak zawsze

Pozdrawiam ciepło :)

3 komentarze:

  1. Trochę po czasie, ale wszystkiego najlepszego! (:
    I strasznie fajny pomysł na wpis (:
    Jeszcze raz- stoo lat ;*
    A torcik rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałam się, że znajdę tu i siebie - dziękuję!
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego, nie zmieniaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! :)
    i bardzo dobrze, że doceniasz takie rzeczy, które na co dzień niekoniecznie są zauważane ; )

    OdpowiedzUsuń