czwartek, 6 czerwca 2013

Body Shape z FitWithMe

Wczoraj opisywałam spokojny trening na portalu FitWithMe jakim jest pilates. Dziś też coś spokojnego, ale męczącego mięśnie i wyszczuplanie, czyli Body Shape. Niby trening spokojny, ale pod koniec czujesz brzuch, plecy, nogi i uda.






Wybrałam poziom średni, ale godzinę czasu. Są cztery rundy po cztery ćwiczenia. Każde powtarzamy po trzy razy. Opis treningu:

"Body Shape – w zależności od stopnia zaawansowania – może być zarówno świetnym rozwiązaniem dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z fitnessem, jak i może stanowić dosyć wyczerpujący trening dla zaawansowanych. Celem Body Shape jest przede wszystkim wymodelowanie sylwetki, czyli wyszczuplenie jej i wzmocnienie mięśni.
Każdy trening Body Shape dzieli się na trzy elementy: na początku konieczna jest rozgrzewka, po niej następują ćwiczenia rozciągające mięśnie i na koniec – ćwiczenia wzmacniające. Podczas ćwiczeń można korzystać z różnych akcesoriów, np. ciężarków czy stepów, a cały trening jest bardzo energetyczny i wspaniale poprawia nastrój, m.in. z tego powodu, że na Body Shape składają się ćwiczenia aerobowe.
Body Shape nie należy do treningów prowadzonych w bardzo szybkim tempie, ponieważ niezmiernie ważne jest precyzyjne wykonywanie ćwiczeń. Sukces natomiast gwarantuje przede wszystkim ilość powtórzeń.
Systematyczne treningi Body Shape nie tylko wymodelują nasze ciało, ale również w znaczny sposób podniosą kondycję, wzmocnią mięśnie oraz poprawią postawę, a takie efekty ćwiczeń przydadzą się każdemu człowiekowi na co dzień.
Pierwsze ćwiczenia nie były trudne dwa na nogi, jedno na pupę i jedno na boczki. Ale "im dalej w las tym ciemniej".W związku z tym następna runda to ćwiczenia na brzuch. Potem była runda na plecy i już je czułam.Dwie ostatnie rundy to mix poprzednich ćwiczeń.



To faktycznie nie  jest intensywny trening, ale wierzę, że wyszczupla i modeluje. Przez precyzyjne wykonywanie ćwiczeń pod koniec czuje się te mięśnie nad którymi się pracowało.  Trening mi się podobał ze względu na ćwiczenia na brzuch i plecy. Było też sporo ćwiczeń typu wypady do przodu, boku i tyłu. I za to ogromny plus,bo pracują nogi. Spaliłam 520 kalorii. Oceniam trening na 4. Co prawda ja wolę cięższe treningi,ale polecam wszystkim początkującym. 

Inne recenzje FitWithMe:
Stretch'n'Burn klik
Cross training klik
Pilates klik

Zachęcam Was do rejestracji na FitWithMe. Na początek otrzymujecie trzy darmowe wejściówki. Na stronie jest sporo porad i artykułów. A na facebooku filmiki. Za darmo możecie również przeczytać magazyn FitWithMe magazyn. Następnym razem zabiorę się za ambient fit. Zarejestrowaliście się na portalu? Jakie wrażenia?


6 komentarzy:

  1. uwielbiam ten serwis cwicze non stop :))

    OdpowiedzUsuń
  2. FitWithMe jest fajną opcją, ale denerwuje mnie czasami to, że lektor każe wykonać inną ilość powtórzeń niż robi trener, a na ich wykonanie nie wystarcza nawet przerwa.

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć :)
    nominowałam Cię do Liebster Blog, więcej u mnie.
    pozdrawiam,
    summer-body.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. też korzystam z tego portalu :)
    zdecydowanie podoba mi się w nim to, że dzięki dużej ilości ustawień mogę świetnie dostosować trening do moich potrzeb :)

    OdpowiedzUsuń